Blog Nerdica

Porno VR: kto i w jaki sposób tworzy dźwięki do filmów?

Potencjał wirtualnej rzeczywistości może wykorzystać porno. Podobno. Jest tylko jeden problem, a w zasadzie dwa. No, tak naprawdę jest cała masa problemów, jeden z nich zaś to dźwięki w porno VR. Bo nie tylko trzeba je stworzyć, ale też odpowiednio "zaprogramować".

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. czy w filmach VR stosuje się dźwięk wielokanałowy
  2. na czym polega trudność z udźwiękowieniem filmów VR
  3. co musi zrobić branża porno, aby dźwięki w filmach brzmiały realistycznie

Gogle VR, jak Oculus Rift czy HTC Vive, są już w stanie skutecznie oszukiwać nasz zmysł wzroku. Problem w tym, że choć to prawdopodobnie najważniejszy ze zmysłów, nie jest jedyny, a przekonujący, wirtualny świat powinien oddziaływać również na pozostałe. Dotyczy to również branży porno: wirtualny seks musi — aby nie porażać sztucznością — oferować nie tylko obraz, ale również realistycznie brzmiące dźwięki.

Mając na głowie gogle VR nie możemy mieć wątpliwości, czy to, co słyszymy, pasuje do widzianego obrazu i rozgrywającej się przed nami akcji. Jak udźwiękowić wirtualne porno?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wirtualna rzeczywistość:

Wirtualna rzeczywistość naprawdę odmieni nasze życie. Dzięki VR obejrzał narodziny syna Mobilne karty graficzne NVidia Pascal: VR, FullHD i 4K nareszcie w zasięgu Mark Zuckerberg: 40% czasu spędzonego w VR poświęcimy na media społecznościowe Illusion VR: poznajcie pierwszy kombinezon do wirtualnego seksu Lenovo dorzuci do najdroższej wersji Vibe X3 gogle VR 70 mln użytkowników gogli VR do końca 2017 roku. Możliwe? Próbowałem odpalić porno na goglach VR. Czułem się jak za czasów VHS-ów Valve jednak zapowie swoje gogle VR. Monopol pecetowego giganta coraz większy HTC VIVE Cosmos. Gogle wirtualnej rzeczywistości nowej generacji Elysium VR, polskie gogle wirtualnej rzeczywistości – test Gadżetomanii Wirtualna rzeczywistość odmieni reportaże. Poruszający materiał VR z Paryża Co z PS VR na PlayStation 5? Sony zamyka studio, ale to o niczym nie świadczy