Blog Nerdica

Porno VR: kto i w jaki sposób tworzy dźwięki do filmów?

Potencjał wirtualnej rzeczywistości może wykorzystać porno. Podobno. Jest tylko jeden problem, a w zasadzie dwa. No, tak naprawdę jest cała masa problemów, jeden z nich zaś to dźwięki w porno VR. Bo nie tylko trzeba je stworzyć, ale też odpowiednio "zaprogramować".

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. czy w filmach VR stosuje się dźwięk wielokanałowy
  2. na czym polega trudność z udźwiękowieniem filmów VR
  3. co musi zrobić branża porno, aby dźwięki w filmach brzmiały realistycznie

Gogle VR, jak Oculus Rift czy HTC Vive, są już w stanie skutecznie oszukiwać nasz zmysł wzroku. Problem w tym, że choć to prawdopodobnie najważniejszy ze zmysłów, nie jest jedyny, a przekonujący, wirtualny świat powinien oddziaływać również na pozostałe. Dotyczy to również branży porno: wirtualny seks musi — aby nie porażać sztucznością — oferować nie tylko obraz, ale również realistycznie brzmiące dźwięki.

Mając na głowie gogle VR nie możemy mieć wątpliwości, czy to, co słyszymy, pasuje do widzianego obrazu i rozgrywającej się przed nami akcji. Jak udźwiękowić wirtualne porno?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wirtualna rzeczywistość:

Ludzie mylą VR z rzeczywistością, ale nie chcą się do tego przyznać Na YouTube każdy film dopasowany jest do gogli VR Wirtualna rzeczywistość i sport? Trener fitnessu: „to się nie uda” Dlodlo V1: kompaktowe gogle VR o wyglądzie okularów przeciwsłonecznych Samsung Gear VR: wirtualna rzeczywistość zamiast bajki na dobranoc VR Sense: kabina VR zaangażuje niemal wszystkie zmysły gracza NZXT S340 Elite: ekskluzywna obudowa stworzona dla fanów VR Qualcomm Snapdragon VR820: rewolucyjny zestaw VR - nie potrzebuje komputera ani smartfona Poznaliśmy europejską datę premiery Samsung Gear VR? Project Alloy: bezprzewodowy headset VR z technologią Intel RealSense TechFlash - PornHub w VR, koncert AlunaGeorge w Minecrafcie i nowe Lego Star Wars z głosem Daisy Ridley Mobilne karty graficzne NVidia Pascal: VR, FullHD i 4K nareszcie w zasięgu